مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-30سياسي

با مدیران متخلف در رامسر برخورد می شود


فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری بر ایجاد رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: با مدیران متخلف در رامسر برخورد و مسئولان فعال تشویق می شوند.

- ایسنا/مازندران فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری بر ایجاد رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: با مدیران متخلف در رامسر برخورد و مسئولان فعال تشویق می شوند.

محمد آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امین کتالم برگزار شد خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و اداری گفت: اصطلاح جمهوریت در ایران اسلامی به معنای مردم است و بدون حضور آنان، مسئولان جایگاه و معنایی ندارند، بنابراین تلاش ها باید در جهت کسب رضایتمندی مردم انجام گیرد.

آزاد مجموع هزینه های انجام گرفته در هفته دولت امسال در شهرستان رامسر را بالغ بر 100 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: در هفته دولت هم پروژه های بسیاری به بهره برداری رسید و هم آغازگر بسیاری از پروژه ها بودیم که این بیانگر زحمات دستگاه های خدمت رسان در شهرستان است.

وی به سخنان رییس جمهور در خصوص مشکلات 2 سال و نیم اخیر دولت اشاره کرد و با بیان اینکه همه تلاش ها و خدمات دولت در شرایط جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و مشکلات ناشی از بیماری کووید 19 تحقق یافته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مدیران متخلف در رامسر برخورد می شود

با مدیران متخلف در رامسر برخورد می شود