مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-30ورزشي

پرسپولیس در آستانه یک رکورد جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شامگاه امروز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار می کند که با حضور در این جایگاه توانست کنار باشگاه سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم های ایرانی راه .

- تیم فوتبال پرسپولیس در سومین حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دنبال ثبت رکورد جدید برای خود و فوتبال باشگاهی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شامگاه امروز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار می کند که با حضور در این جایگاه توانست کنار باشگاه سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم های ایرانی راه یافته به مراحل بالا در آسیا لقب بگیرد.

سرخپوشان پایتخت قبل از این دو بار در یک چهارم حضور داشتند که هر دو مرتبه موفق به شکست رقیب خود شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

البته سرخپوشان یکبار به فینال رسیدند و بار دیگر در همان نیمه نهایی حذف شدند.

یحیی همچنان دنبال رکورد برانکو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در مدت زمان حضور کمتر از یکسال خود در راس کادر فنی این تیم عملکرد قابل قبولی داشته است نمی خواهد روند موفقیت این تیم در چنین مرحله ای را با شکست مقابل پاختاکور ازبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس در آستانه یک رکورد جدید

پرسپولیس در آستانه یک رکورد جدید