مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-30ورزشي

آبشار بی توجهی مسئولان به والیبال خراسان شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حمایت از تیم های ورزشی در خراسان شمالی و حضور این تیم های در لیگ های کشوری به موضوعی مورد توجه در این عرصه تبدیل شده است.

پس ازآنکه در ابتدا حضور تیم هایی در رشته های فوتسال، والیبال و کشتی با حمایت و نام شهرداری بجنورد در مسابقات لیگ اعلام شد، ورزشکاران و فعالان این رشته های ورزشی در پی تشکیل تیم و ایجاد مقدمات و زمینه سازی برای حضور پرقدرت در مسابقات مربوط به خود بودند که به ناگاه طی اقدامی از سوی شهرداری و شورای شهر بجنورد، علی رغم تصویب حمایت مالی از این باشگاه ها در بودجه سالانه شهرداری، اما این موضوع با طرح مجدد نتوانست به سرانجام برسد و در نتیجه حمایت شهرداری بجنورد از تیم های ورزشی لغو شد.

پس از اعلام عدم حمایت شهرداری بجنورد از تیم های ورزشی و حذف تیم کشتی این مجموعه از مسابقات لیگ برتر، استاندار خراسان شمالی طی دستور و اقدامی، باشگاه اترک خراسان شمالی را وارد رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور کرد تا خراسان شمالی در این دوره از رقابت ها بدون نماینده نباشد.

همزمان با اعلام عدم حمایت شهرداری از تیم های ورزشی، بازیکنان و مربیان تیم والیبال شهرداری بجنورد که خود را برای حضور در لیگ 1 والیبال کشور آماده می کردند نیز تمرینات خود را تعطیل کردند و بازیکنان بومی و غیر بومی خود را فسخ قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشار بی توجهی مسئولان به والیبال خراسان شمالی

آبشار بی توجهی مسئولان به والیبال خراسان شمالی