مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-30سياسي

تلاش برای جذب جوانان بومی در صنعت پتروشیمی و پالایشگاه ها


نماینده مردم کنگان، دیر،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حجم بالای پالایشگاه ها و پتروشیمی ها در عسلویه و جم سعی ما این است که 50 درصد از نیروی کار این صنعت را از نیروی بومی استفاده کنیم.

- موسی احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان با اشاره به موضوع اشتغال اظهار داشت: با پیگیری هایی که انجام دادیم در تلاش هستیم تا جوانان بومی در صنعت منطقه جذب شوند.

نماینده مردم شهرستان های جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان فرسودگی لوله های آب بالاست افزود: فلرهای پالایشگاه ها تاثیرات بسیار منفی هم از لحاظ بهداشتی و هم زیست محیطی بر زندگی مردم منطقه گذاشته است.

وی ادامه داد: موضوع فرسودگی لوله های آب در حوزه انتخابیه جنوب استان بسیار بالاست که این موضوع را به دولت منعکس کردیم.

 وی عنوان کرد: مهار فلرها و تبدیل آن ها به میعانات باید اولویت کار ما باشد زیرا این گازهایی که میسوزند علاوه بر اینکه تاثیر منفی بر زیست محیطی می گذارد، حجم زیادی از انرژی، اقتصاد و سرمایه ما از دست می رود.

لزوم استفاده از سیستم آب شیرین کن جهت رفع کم آبی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمبود آب به ویژه در فصل تابستان از دیگر مشکلات منطقه ماست که به وزیر نیرو پیشنهاد دادیم با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جذب جوانان بومی در صنعت پتروشیمی و پالایشگاه ها

تلاش برای جذب جوانان بومی در صنعت پتروشیمی و پالایشگاه ها