مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-30سياسي

دلایل رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی از سوی کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دلایل این کمیسیون درباره رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارپارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس امروز (چهارشنیه 9 مهر) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاق مصوب 13 شهریور 97 به قانون تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را قرائت کرد.

  وی افزود: دلیل رد این طرح مغایرت با اصل سوم قانون اساسی و مغایرت با ماده 3 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که اخیرا مقام معظم رهبری تأکید کردند که هرگونه به کارگیری معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد بوده است.

  سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: از دیگر دلایل رد این طرح مغایرت با اصل سیاستهای کلی نظام اداری و استخدامی و مغایرت با راهکارهای 1-11، 2-11، 3-11، 4-11 سند تحول بنیادین آموز شو پرورش و همچنین مغایرت حذف آزمون با ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر ضرورت به کارگیری افراد در دستگاه اهی دولتی پس از پذیرفته شدن در آزمون عمومی و تخصصی از سوی کمیسیون آموزش به عنوان دلایل رد طرح عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی از سوی کمیسیون آموزش

دلایل رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی از سوی کمیسیون آموزش