مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-30بين الملل

هایکو ماس: اروپا دیگر نمی تواند به تعهدات اقتصادی خود در برجام عمل کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هایکو ماس ، وزیر امور خارجه آلمان در سخنرانی ضبط شده ای برای مجمع عمومی سازمان ملل از توافق هسته ای با ایران که آمریکا با تحریم های خود به آن حمله می کند حمایت کرده و در عین حال مدعی شد: - وزیر خارجه آلمان در سخنرانی ضبط شده خود برای مجمع عمومی سازمان ملل با تاکید بر لزوم حفظ برجام در عین حال اعتراف کرد که اروپا به دلیل تحریم های آمریکا دیگر نمی تواند به تعهدات خود برای تقویت مناسبات اقتصادی با ایران عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هایکو ماس ، وزیر امور خارجه آلمان در سخنرانی ضبط شده ای برای مجمع عمومی سازمان ملل از توافق هسته ای با ایران که آمریکا با تحریم های خود به آن حمله می کند حمایت کرده و در عین حال مدعی شد: پایان برجام در بهترین حالت ایران را یک گام به بمب اتمی نزدیکتر می کند.

هایکو ماس همچنین گفت: به همین دلیل ما به عنوان شرکت کنندگان در این توافق هسته ای همچنان بر اعتبار کامل آن تاکید داریم و از ایران هم می خواهیم کاملا به آن پایبند باشد.

هایکو ماس با تاکید بر اینکه ایران چندین بار این توافق را نقض کرده است همچنین اعتراف کرد که کشور های اروپایی مشارکت کننده در برجام از جمله، آلمان، فرانسه و انگلیس هم دیگر نمی توانند به تعهدات خود برای یک همکاری اقتصادی قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هایکو ماس: اروپا دیگر نمی تواند به تعهدات اقتصادی خود در برجام عمل کند

هایکو ماس: اروپا دیگر نمی تواند به تعهدات اقتصادی خود در برجام عمل کند