مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-30سياسي

دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از درس های زندگی است


وبینار آموزشی و فرهنگی «ادبیات دفاع مقدس» در جهادانشگاهی اردبیل برگزار شد - ایسنا/اردبیل وبینار آموزشی و فرهنگی ادبیات دفاع مقدس در جهادانشگاهی اردبیل برگزار شد نهم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس، وبینار آموزشی و فرهنگی ادبیات دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

در این وبینار مسئول واحد ادبیات پایداری حوزه هنری اردبیل ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: وقایع و خاطرات این دوران ارزشمند باید در راستای ماندگاری ارزش های دفاع مقدس ثبت و ضبط شود تا آیندگان به تاریخ کشورشان افتخار کنند.

محمود مهدوی با بیان اینکه ایران سرمایه­ های گرانقدری چون خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دارد، یادآور شد: در زمان هشت سال دفاع مقدس، دشمن به ادوات و تجهیزات جنگی و نظامی قدرتمندی خود افتخار می کرد اما کشور عراق با همه داشته هایش در مقابل ایمان، روحیه شهادت طلبی، ایثار و مقاومت جوانان کشور کم آورد و زانو زد.

وی بر ضرورت حفظ ارزش های دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از درس های زندگی است که باید از آن در تمام مراحل حیات الگوبرداری کرد و یاد و خاطره آن دوران را با ثبت و مرور خاطرات رزمندگان زنده نگه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از درس های زندگی است

دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از درس های زندگی است