مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-30دانش

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شد


دکتر غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رییس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، دکتر عبدالساده نیسی را به عنوان دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب کرد.

- دکتر غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رییس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، دکتر عبدالساده نیسی را به عنوان دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن حکم دکتر نیسی آمده است: نظر به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از نظرات اعضای هیات علمی و کارشناسان خبره نسبت به برنامه ریزی و ایجاد تعامل با دانشگاه ها مراکز تحقیقاتی، فناوری و سایر دستگاه های اجرایی کشور زمینه برگزاری هر چه مناسب تر هفته پژوهش و فناوری سال 1399 را فراهم سازید.

از خداوند توفیقات روز افزون شما را مسلئت می نمایم.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دکتر رحیمی همچنین در احکام جداگانه دیگری دکتر محمدصادق علیایی را به عنوان دبیر برنامه های استانی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری سال 1399، دکتر حمیدرضا بخشی را به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، مرتضی زالی را به عنوان دبیر کمیته اجرایی هفته پژوهش و فناوری و احسان کمیزی را به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شد

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شد