مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-30سياسي

آفتاب یزد: وقتی به وزیر گوش نمی کند حرف مردم را می شنود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری د انشجو، روزنامه آفتاب یزد با تأکید بر پاسخگو نبودن دولت نوشت: این که وزیر بهداشت گلایه مندانه با سپهبد شهید قاسم سلیمانی درددل کرده و از ناملایمات گفته، - پاسخگو نبودن و آدرس های غلط برخی دولتمردان، موجب اعتراض روزنامه حامی دولت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری د انشجو، روزنامه آفتاب یزد با تأکید بر پاسخگو نبودن دولت نوشت: این که وزیر بهداشت گلایه مندانه با سپهبد شهید قاسم سلیمانی درددل کرده و از ناملایمات گفته، یک بخش ماجرا است، اما این که پرسیده بر سر آن یک میلیارد یورو/دلار چه آمد، اما نه از دیوار صدایی شنیده شد نه از هیئت دولت و شخص رییس جمهور، بخشی است که باید بدان پرداخت.

نه امروز و دیروز که از همان حوالی 92 که روحانی با استفاده از سبد رأی اصلاح طلبان، پاستورنشینی اختیار کرد، همواره و همه جا گفته و نوشته ایم که تبعات با مردم حرف نزدن، ناپاسخگویی، بی توجهی به رسانه و نظائر این به قدری زیاد است که شاید جبران ذره ای از آن نیز غیرممکن باشد.

خیلی گوش جان سپردیم به صبا که نسیمی با خود پاسخی درخور بیاورد به دغدغه مندی وزیر به پرسشی که در لفافه پرسیده بود از عزل نشدنش مطمئن بودیم، چون داستان حد نصاب، داستان بر حذر دارنده ای است، اما این که به او نیز، چون رسانه و منتقدان کم توجهی شود و پاسخی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: وقتی به وزیر گوش نمی کند حرف مردم را می شنود؟

آفتاب یزد: وقتی به وزیر گوش نمی کند حرف مردم را می شنود؟