مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-30بين الملل

فروش تی شرت های خفه می شوی ترامپ از سوی کمپین بایدن


بعد از آن که جو بایدن در بخشی از اولین مناظره انتخاباتی خود با دونالد ترامپ طی اوایل امروز چهارشنبه به ترامپ به خاطر پریدن در میانه صحبت هایش گفت خفه میشی مرد؟ کمپین انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات شروع به فروختن تی شرت های تبلیغاتی حاوی این جمله کرده است.

- فروش تی شرت های "خفه می شوی ترامپ" از سوی کمپین بایدن بعد از آن که جو بایدن در بخشی از اولین مناظره انتخاباتی خود با دونالد ترامپ طی اوایل امروز چهارشنبه به ترامپ به خاطر پریدن در میانه صحبت هایش گفت "خفه میشی مرد؟" کمپین انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات شروع به فروختن تی شرت های تبلیغاتی حاوی این جمله کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، فروشگاه وابسته به کمپین بایدن این تی شرتها که روی آنها جمله مذکور همراه با تصویر یک دونالد ترامپ ناراحت کار شده را در حالی که مناظره اول در سه شنبه شب به وقت آمریکا در جریان بود شروع به فروختن کرد.

قیمتی که کمپین این معاون رییس جمهور سابق آمریکا برای این تی شرتها تعیین کرده 30-33 دلار است.

دونالد ترامپ در جریان اولین مناظره انتخاباتی با جو بایدن دموکرات چندین بار به میانه صحبتهای او پرید و رقیب دموکرات او نیز این تاکتیک را چند بار علیه ترامپ متقابلا به کار برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش تی شرت های خفه می شوی ترامپ از سوی کمپین بایدن

فروش تی شرت های خفه می شوی ترامپ از سوی کمپین بایدن