مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-30سياسي

ناظران مجلس در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب شدند


2 نفر از اعضای کمیسیون اصل 90 و 3 نفر از اعضای کمیسیون شوراها به عنوان ناظران مجلس در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس وکلای ملت صبح امروز (چهارشنبه 9 مهر ماه) انتخاب 3 نفر از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و 2 نفر از اعضای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی جهت عضویت در هیات مرکزی نظارت بر امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در دستور کار داشتند.

بر این اساس سید مصطفی میرسلیم با 185 رای و سیدنظام الدین موسوی با 201 رای از کمیسیون اصل 90 و محسن پیرهادی 167 رای، صالح جوکار با 137 رای، حمیدرضا کاظمی با 101 رای از کمیسیون شوراها به عنوان اعضای مجلس در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از کمیسیون اصل 90 سید مصطفی میرسلیم، سید نظام الدین موسوی، علی خضریان و زارعی کاندیدا شده بودند که خضریان و زارعی انصراف دادند.

جوکار، سید حمیدرضا کاظمی، محسن پیرهادی، رسول فرخی، جلال رشیدی کوچی و فاطمه مقصودی نیز از کمیسیون شوراها برای عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور نامزد شده بودند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظران مجلس در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب شدند

ناظران مجلس در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب شدند