مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-30دانش

دبیران ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شدند


با حکم معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم دبیران ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی علیرضا عبدالهی نژاد به سمت دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته ملی پژوهش و فناوری و عبدالساده نیسی را به عنوان دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب کرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر محسن شریفی را به عنوان دبیر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر منصوب کرد.

در متن حکم دکتر شریفی آمده است: نظر به مراتب علمی و تجارت ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، به عنوان دبیرجشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر منصوب می شوید.

امید است با برنامه ریزی مناسب و ایجاد تعامل با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی کشور، سایر دستگاه های اجرایی کشور و با بهره گیری از کارشناسان خبره در برگزاری هرچه مناسب تر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 1399 موفق و موید باشید.

از درگاه خداوند توفیقات شما را مسئلت می نمایم.

رحیمی همچنین در احکام جداگانه دیگری دکتر محمدصادق علیایی را به عنوان دبیر برنامه های استانی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری سال 1399، دکتر حمیدرضا بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیران ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شدند

دبیران ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری منصوب شدند