مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-30بين الملل

کره شمالی با داشتن بازدارندگی موثر جنگی بر اقتصاد تمرکز می کند


سفیر کره شمالی در سازمان ملل تاکید کرد، پیونگ یانگ اکنون که یک بازدارندگی موثر و قابل اعتماد برای دفاع شخصی دارد، دیگر بر توسعه اقتصاد خود تمرکز خواهد کرد اگرچه تحریم های بین المللی یک مانع محسوب می شوند.

- کره شمالی با داشتن "بازدارندگی موثر جنگی" بر اقتصاد تمرکز می کند سفیر کره شمالی در سازمان ملل تاکید کرد، پیونگ یانگ اکنون که یک بازدارندگی موثر و قابل اعتماد برای دفاع شخصی دارد، دیگر بر توسعه اقتصاد خود تمرکز خواهد کرد اگرچه تحریم های بین المللی یک مانع محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل در جریان سخنرانی در مجمع عمومی گفت: وضعیت مقابله با اپیدمی در کشور ما در حال حاضر در نتیجه اقدامات اتخاذ شده برای مهار شیوع ویروس کرونا تحت کنترل امن و باثبات قرار دارد.

کره شمالی اعلام کرده که هیچ مورد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا ندارد اگرچه مقامات آمریکایی نسبت به این ادعا ابراز شک و تردید کرده اند.

پیونگ یانگ که به خاطر برنامه های اتمی و موشک بالستیک اش هدف تحریم های شدید بین المللی قرار داشته، در حال حاضر با خسارت های اقتصادی قابل توجهی نیز رو به روست که از تعطیلی مرز و دیگر برنامه ها با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین از دست و پنجه نرم کردن با خسارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی با داشتن بازدارندگی موثر جنگی بر اقتصاد تمرکز می کند

کره شمالی با داشتن بازدارندگی موثر جنگی بر اقتصاد تمرکز می کند