مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30سياسي

کارشناس مسائل بین الملل: ترامپ می خواهد به هر قیمتی در قدرت بماند


یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه ترامپ حتی به قیمت نابودی دموکراسی در آمریکا می خواهد در قدرت بماند، گفت: هر چه به تاریخ انتخابات آمریکا در سوم نوامبر نزدیکتر می شویم بر پیچیدگی ها و ابهامات آن افزوده می شود.

- رضا ذبیحی، کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به پاسخ ترامپ در خصوص پرسشی درباره انتقال مسالمت آمیز قدرت، گفت: ترامپ اخیرا درباره پذیرفتن نتیجه انتخابات آشکارا عنوان کرد که باید بینیم چه می شود که این سخن، یکی از دیکتاتورمابانه ترین اظهارنظرهایی است که وی تاکنون ایراد کرده است.

  وی افزود: سخنان و اقدامات و نیات ترامپ دموکراسی آمریکایی را در یکی از متزل ترین شرایط تاریخی خود قرار داده است، بگونه ای که هم حزبی های وی نیز از این موضع گیری ها به شدت نگران هستند.

   این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: چنانچه بخواهیم سه شخصیت برجسته جمهوری خواه از سال 2000 به بعد را ذکر نماییم می توان به جرج بوش، جان مک کین و میت رامنی اشاره کرد که هر سه جزو منتقدان شدید ترامپ بوده و هستند.

   وی خاطر نشان کرد: ترامپ اکنون در اکثر نظرسنجی ها وضعیت ناامیدکننده ای دارد و در اکثر ایالت ها شرایط به نفع بایدن است و لذا ترامپ اکنون سعی دارد برای پیروزی در انتخابات به هر دستاویزی متصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل بین الملل: ترامپ می خواهد به هر قیمتی در قدرت بماند

کارشناس مسائل بین الملل: ترامپ می خواهد به هر قیمتی در قدرت بماند