مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30اجتماعي

کمک 25 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای آغاز طرح شور عاطفه ها 24 میلیارد و 609 میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان کمک کرده اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز مراسم شور عاطفه ها از 22 شهریورماه اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای آغاز اجرای طرح شور عاطفه ها، 24 میلیارد و 609 میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند استان کمک کرده اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت در شرایط کنونی افزود: باید فرصتی فراهم بیاوریم تا هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن وسایل آموزش غیرحضوری از ادامه تحصیل  بازنماند.

وی با اشاره به اینکه  سال گذشته مردم خیر و نوع دوست استان 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها کمک کردند، افزود: برنامه ریزی شده است امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش آموزان مورد حمایت به وسایل آموزش غیرحضوری از قبیل تبلت و گوشی  این کمک ها افزایش یابد.

صفری با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی به صورت فیزیکی، محدود برگزار شد، افزود: مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان زنجانی

کمک 25 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان زنجانی