مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-30سياسي

تغییر نحوه رسیدگی به طرح های عادی و یک فوریتی در مجلس


سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون آیین نامه از این پس رسیدگی به طرح ها و لوایح عادی و یک فوریتی در مجلس به صورت دو شوری انجام خواهد شد.

- سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس این مصوبه کمیسیون رسیدگی به طرح ها و لوایح در صحن علنی مجلس با تغییراتی همراه خواهد بود که بر اساس آن طرح ها و لوایح عادی و یک فوریتی به صورت دو شوری و طرح ها و لوایح دو فوریتی و سه فوریتی همانند سابق به صورت یک شوری مورد رسیدگی قرار می گیرند.

البته بر اساس این مصوبه در صورت تشخیص هیأت رییسه رسیدگی به طرح ها و لوایح عادی و یک فوریتی در موارد مورد نظر یک شوری خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون طرح ها و لوایح عادی و یک فوریتی پس از بررسی و تصویب در کمیسیون به صحن علنی ارسال می شود و پس از تصویب کلیات آنها مجدد به کمیسیون می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نحوه رسیدگی به طرح های عادی و یک فوریتی در مجلس

تغییر نحوه رسیدگی به طرح های عادی و یک فوریتی در مجلس