مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-30سياسي

تصویب پیشنهادات دو وزارتخانه در کمیسیون امور زیربنایی هیات دولت


در جلسه اصلی کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیات دولت که به ریاست محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد بررسی و تصمیم گیری در خصوص تعدادی از پیشنهادات وزارتخانه های صمت و راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، در این جلسه که روز یکشنبه 6 مهر ماه 1399 به میزبانی دفتر هیات دولت نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اعضای کمیسیون ضمن موافقت با درخواست وزارت صمت در خصوص صدور مجوز ترخیص تعدادی ماشین آلات راه سازی برای بهره برداری در پروژه سد و نیروگاه شفارود، دو موضوع پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی مربوط به آیین نامه اجرایی تعمیرگاه های مربوط به هواپیمایی، کارخانه ها و قابلیت پرواز هواپیما و اصلاح مصوبه تکمیل پروژه آزادراه اصفهان - شیراز از سوی شرکت عمران شهر جدید صدرا را مورد تصویب قرار دادند.

همچنین، بررسی دیگر پیشنهاد وزارت صمت در خصوص فهرست اولویت های صنعتی بر اساس آمایش صنعتی، معدنی و تجاری، از دیگر دستورات این جلسه بود که در جلسات آتی نیز ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است، موضوعات مصوب کمیته اصلی کمیسیون برای اخذ تایید نهایی در دستورکار جلسه اصلی هیات وزیران قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پیشنهادات دو وزارتخانه در کمیسیون امور زیربنایی هیات دولت

تصویب پیشنهادات دو وزارتخانه در کمیسیون امور زیربنایی هیات دولت