مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-30اقتصادي

دختری از روستایی به قدمت مادها


بر کسی پوشیده نیست حضور بانوان جامعه به عنوان قشری کارا، توانمند، مبتکر و با پشتکار از نقش تعیین کننده ای در حوزه کارآفرینی، اشتغال و رشد و شکوفایی توسعه اقتصادی برخوردار هستند.

- ایسنا/همدان بر کسی پوشیده نیست حضور بانوان جامعه به عنوان قشری کارا، توانمند، مبتکر و با پشتکار از نقش تعیین کننده ای در حوزه کارآفرینی، اشتغال و رشد و شکوفایی توسعه اقتصادی برخوردار هستند.

لیلا مجیدی، 27 ساله یکی از زنان کارآفرین با تحصیلات کارشناسی مهندسی مواد سرامیک است که در حال حاضر در روستای زیبای گردشگری و توریستی حبشی واقع در بخش پیرسلمان در 26 کیلومتری شهر اسدآباد اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ظروف چینی کرده و با خلاقیت و ایده پردازی که قطعاً با مهارت وی گره خورده، چشم هر بیننده ای را با هنر خود در کنار طبیعت و چشم انداز زیبا و خیره کننده این روستای تاریخی گردشگری که قدمتی به اندازه دوره مادها دارد، مجذوب می سازد، روستایی که خانه های پلکانی و تکیه داده به کوه زریله ساخته شده از خشت و سنگ با کوچه های سنگفرش شده آن لذت قدم زدن را در تو عجیب دوچندان می کند، گویی که به دنیایی رؤیایی قدم نهاده ای.

روستایی که کوچه های سرازیر به سمت دامن زریله اش با درختان بید آویزان از دیوار سنگی همسایه و سنگ فرش هر کوچه پس کوچه ای آمیخته با عطر و بوی نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری از روستایی به قدمت مادها

دختری از روستایی به قدمت مادها