مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-30ورزشي

احتمال تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه


دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: هنوز فدراسیون زمانی را برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان اعلام نکرده است.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: هنوز فدراسیون زمانی را برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان اعلام نکرده است.

طیب صفری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن مجمع انتخابات هیات فوتبال استان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه دوره چهارساله ریاست علیرضا محبی زنگنه بر هیات فوتبال استان، 13 مهر به پایان می رسد، لذا از چند هفته قبل مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کردیم.

وی تصریح کرد: براین اساس، کار ثبت نام از کاندیداهای احراز پست ریاست هیات فوتبال استان اواخر شهریور به پایان رسید که 13 نفر ثبت نامی داشتیم.

دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه افزود: بعد از ثبت نام از کاندیداها مرحله اول تایید صلاحیت ها که بصورت بررسی مدارک کاندیداها بود را انجام دادیم که در این مرحله چهار نفر به دلیل تکمیل نبودن مدارکشان تایید صلاحیت نشدند.

وی اضافه کرد: لیست اسامی 9 کاندیدای باقی مانده را در دو نسخه یکی به فدراسیون و دیگری به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کردیم تا افراد تایید صلاحیت شده نهایی به ما اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه

احتمال تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه