مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-30سياسي

طرح اندیشه تحول ساز در 200 واحد دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام محمد شریفانی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای طرح تحول ساز اندیشه در 200 واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام محمد شریفانی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از برگزاری این نشست استفاده از تجربیات مسئولان این نهاد و افزایش همکاری هاست.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای هم اندیشی افزود: اکنون 130 دفتر هم اندیشی داریم که می توان آن را به 250 دفتر ظرفیت افزایش دهیم.

هم چنین نیازمند جذب اساتید و دانشگاهیان به این دفاتر هستیم و این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: رییس شورای هم اندیشی در دانشگاه ها، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری آن واحد دانشگاهی است.

حجت الاسلام شریفانی با تاکید بر اقامه نماز در دانشگاه ها گفت: فعالیت های قرآنی یکی دیگر از محوریت هایی است که باید از سوی نهاد نمایندگی در دانشگاه ها پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اندیشه تحول ساز در 200 واحد دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می شود

طرح اندیشه تحول ساز در 200 واحد دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می شود