مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-30اجتماعي

سر کلاس آنلاین درست بنشین!


سال تحصیلی جدید در حالی آغاز شد که دانش آموزان به خاطر شرایط به وجود آمده از ادامه دارشدن همه گیری کرونا با دستورالعمل های جدیدی روانه مدرسه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا دستورالعمل های جدیدی روانه مدرسه شدند.

برخی دیگر نیز برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی به حضور در کلاس های آنلاین و استفاده از تبلت، رایانه و تلویزیون برای یادگیری درس هایشان رو آوردند.

ماندن بچه ها در محیط امن خانه آنها را کمتر در معرض ابتلاء به کووید -19 قرار می دهد اما خانه نشینی و استفاده طولانی مدت از وسایل الکترونیکی مانند رایانه، لپ تاپ و تبلت های هوشمند که پای ثابت آموزش های آنلاین این روزها شده اند، می تواند مشکلات جسمانی متعددی به ویژه آسیب های اسکلتی- عضلانی گوناگون را بر بدن نحیف فرزندان مان وارد کند.

از این رو در گفت وگو با دکتر سیداحمد رییس السادات، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بررسی آسیب های احتمالی این دوران، نکاتی را که باید در استفاده از وسایل الکترونیکی به فرزندان مان بیاموزیم جویا شده ایم.

همه ساله با شروع سال تحصیلی یکی از آسیب های محتمل برای دانش آموزان و دانشجویان، ابتلاء به عارضه های اسکلتی -عضلانی ناحیه گردن و کمر در نتیجه به دوش کشیدن کوله پشتی های سنگین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سر کلاس آنلاین درست بنشین!

سر کلاس آنلاین درست بنشین!