مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-30اقتصادي

علت افزایش قیمت خودرو از نگاه وزیر صمت جدید


روز گذشته علیرضا رزم حسینی با رای اعتماد مجلس، در شرایطی سکان هدایت وزارت صمت را به دست گرفت که در واکنش به دغدغه خودرویی برخی از نمایندگان مجلس از برنامه ریزی برای کاهش انحصار خودرو و همچنین اجرای طرحی برای کاهش قیمت پرده برداری کرد.

- ، سکاندار وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش تر همزمان با اعلام کاندیداتوری برای پست وزارت صمت، به موضوع التهابات بازار و صنعت خودرو پرداخته بود وعرضه مکفی خودرو را از مهم ترین اولویت های این وزارتخانه پس از گذر از پیچ بهارستان عنوان کرد.

با این حال روز گذشته نیز در اظهارات خود شکست انحصار خودروسازی کشور و همچنین برنامه ریزی برای متعادل کردن قیمت خودرو را از اولویت های وزارت صمت خواند.

شکست انحصار خودروسازان چندی پیش نیز از سوی برخی از نمایندگان مجلس در قالب طرح تحول صنعت و بازار خودرو شنیده شده بود.

دنیای اقتصاد نوشت؛ نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس در طرح خود از ورود صنایع دفاعی در تولید انبوه خودرو و همچنین قطعات رونمایی کرده بودند.

با انتشار جزییات این طرح و همچنین پیش بینی نمایندگان از ورود صنایع نظامی به خودروسازی، بسیاری از کارشناسان و دست اندرکاران خودرو تصویب این طرح و به دنبال آن حضور نظامیان در صنعت خودرو را قطب دیگری از خودروسازی خواندند و اینکه آغاز فعالیت این قطب بطور حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش قیمت خودرو از نگاه وزیر صمت جدید

علت افزایش قیمت خودرو از نگاه وزیر صمت جدید