مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-30اقتصادي

بیش از 500 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شیراز احداث می شود


مدیرعامل شرکت تامین مسکن فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، از آغاز ساخت بیش از 500 واحد مسکونی فرهنگیان در آینده ای نزدیک در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از  اداره اطلاع رسلانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا دادبان در حاشیه بازدید از دو قطعه زمین ویژه پروژه مسکن فرهنگیان در شیراز، گفت: این پروژه در دو فاز به اجرا در خواهد آمد که در فاز اول حدود 160 واحد مسکونی در زمینی به مساحت شش هزار متر احداث خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت تامین مسکن فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان کشور همچنین گفت: در فاز دوم و با فاصله زمانی محدود نیز تعداد 370 مسکن در زمینی به مساحت 11 هزار متر احداث خواهد شد.

وی با اشاره به قرارگیری این پروژه در موقعیت مناسب گفت : عملیات اجرایی در اسرع وقت صورت می پذیرد و  مجموعا برآورد اعتبار لازم برای پروژه حدود 500 میلیارد تومان است که از منابع داخلی شرکت ، کمک های صندوق ذخیره و از پیش فروشی که به فرهنگیان عزیز خواهیم داشت تامین منابع مالی  خواهیم کرد.

دادبان در خصوص شرایط واگذاری گفت : اولویت واگذاری تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش صورت می پذیرد که حتما کسانی که واجد شرایط هستند شناسایی و ترجیحا اعضای صندوق ذخیره در اولویت اصلی هستند و سپس فرهنگیانی که حتی عضو صندوق نیستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شیراز احداث می شود

بیش از 500 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شیراز احداث می شود