مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-30ورزشي

در بازگشایی جاده شمشک به دیزین اولویت سلامتی ورزشکاران است


رییس هیات مدیره مجموعه دربندسر می گوید جلسات هماهنگی برای بازگشایی جاده شمشک به دیزین آغاز شده است تا این اقدام پیش از بارش برف صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این خصوص گفت: خوشبختانه در نخستین اقدام عملی برای بازگشایی جاده شمشک به دیزین جلسه ای را با اعضای محترم شورای شهر برگزار کردیم تا هر چه سریع تر موانع را برطرف کنیم و سر موعد بتوانیم جاده را بازگشایی کنیم.

وی افزود: برنامه تعریض پارکینگ دیزین و همچنین بخش هایی از جاده بالا هم در دستور کار است که با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

کیاشمشکی در این خصوص که آیا تمهیداتی برای عدم تکرار اتفاقات تلخ گذشته در جاده شمشک به دیزین در نظر گرفته اید گفت: همانطور که می دانید جاده شمشک به دیزین جاده ای کوهستانی و بهمن خیز است، از همین رو شک نکنید اولویت ما در بازگشایی این جاده سلامت مردم و اسکی بازان است.

بنابراین قطعاً در مواقعی که احساس کوچک ترین خطری به ویژه پس از بارش ها وجود داشته باشد جاده بسته خواهد شد و اسکی بازان می توانند از جاده پایین به پیست دسترسی داشته باشند.

وی در خصوص استاندارد سازی دستگاه های بالابر دو پیست اسکی دربندسر و دیزین هم گفت: در خصوص دربندسر هر ساله بحث استاندارد مهمترین بحث پیش روی ما بود، امسال هم شرایط به همان صورت است به علاوه اینکه این اقدامات باید در مورد پیست دیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازگشایی جاده شمشک به دیزین اولویت سلامتی ورزشکاران است

در بازگشایی جاده شمشک به دیزین اولویت سلامتی ورزشکاران است