مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-30سياسي

رعایت مسائل بهداشتی راه عبور از بلای کروناست


کرونا یک بلاست که می توان با رعایت مسائل بهداشتی و رعایت حقوق فردی و اجتماعی و البته با دعا و إنابه به درگاه خداوند، از این بلا عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر قائمی سه شنبه شب و در جمع عزاداران حسینی مسجد امیرالمؤمنین (ع) قم با بیان این که وضعیت یک بلاست که می توان با رعایت مسائل بهداشتی و رعایت حقوق فردی و اجتماعی و البته با دعا و إنابه به درگاه خداوند، از این بلا عبور کرد.

نویسنده کتاب اصول اعتقادات در 40 درس با اشاره به اهمیت موضوع معادباوری تأکید کرد: اگر انسان این مهم را درک کند که برای دنیا آفریده نشده و فقط برای امتحان شدن به این دنیا آمده است، آن گاه قطعا وضعیت ها دگرگون و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، تقوای افراد به معنای فهم ثبت و ضبط همه رفتارها و گفتارها بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که منظور از وطن در روایت حُبّ الوطن مِن الایمان ، قبر و قیامت است چراکه اصولا هر فرد و حتی یک کافر، وطن ظاهری خود را دوست می دارد.

مدرس اخلاق و علوم تربیتی در حوزه علمیه قم سپس به روایتی از امام امیرالمؤمنین (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت در این روایت می فرمایند هرکس باور کند که در نهایت از دوستانش جدا و در خاک ساکن و با حساب روز قیامت رو به رو می شود، قطعا چنین کسی آرزویش در دنیا کم و عملش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مسائل بهداشتی راه عبور از بلای کروناست

رعایت مسائل بهداشتی راه عبور از بلای کروناست