مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-30اقتصادي

در شرایط سخت تامین نهاده ها قرار داریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید مکانیزم دریافت نهاده ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید مکانیزم دریافت نهاده ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

عزیزاله شهیدی فر در جلسه پایش نهاده های کشاورزی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی و پروتکل های ابلاغی کرونا و لزوم خدمت رسانی بی وقفه به تولیدکنندگان و بهره برداران کشاورزی استان، گفت: در شرایط سخت تامین نهاده ها قرار داریم و باید تمام نهاده هایی که وارد کشور می شود را به درستی و به موقع به دست بهره برداران واقعی برسانیم.

وی ادامه داد: ارز بسیار زیادی برای تامین نهاده های بخش کشاورزی مصرف می شود که فشار زیادی را به تولیدکنندگان وارد می کند و ضرورت دارد نظارت ها و پایش ها سختگیرانه تر باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید مکانیزم دریافت نهاده ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

شهیدی فر با بیان اینکه 80 درصد کودهای مصرفی استان، اوره است و مابقی فسفات و پتاس است، ادامه داد: در تولید نهاده های موردنیاز شامل کود، سم و بذر باید استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط سخت تامین نهاده ها قرار داریم

در شرایط سخت تامین نهاده ها قرار داریم