مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-30سياسي

اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در اولویت فعالیت های شورا


رییس شورای اسلامی استان یزد در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری، خاطرنشان کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در همه شهرستان های استان در دستورکار و اولویت فعالیت های شورا قرار دارد.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی استان یزد در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری، خاطرنشان کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در همه شهرستان های استان در دستورکار و اولویت فعالیت های شورا قرار دارد.

سیدمحمود میرابوالقاسمی در نشست مشترکی با اصغر ریاضتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و با حضور اعضای شورا در استانداری یزد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز ملی آتش نشان یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهیدان آتش نشان را گرامی داشت و گفت: واژه ای برای وصف شهیدان وجود ندارد.

وی موضوع آب را در استان یزد موضوع بسیار مهمی دانست و ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب شهری نیز به جهت آن که با سلامت مردم در ارتباط است رابطه فراوانی با آنها دارد و دارای وظایف و مسئولیت خطیری است.

نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان ها تصریح کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در همه شهرستان های استان و به ویژه مناطق کمتر برخوردار در دستورکار و اولویت های فعالیت های شورا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در اولویت فعالیت های شورا

اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در اولویت فعالیت های شورا