مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-30اقتصادي

کرونا نیویورک را ورشکست کرد


شبکه بلومبرگ گزارش داد که ورشکستگی در نیویورک در زمان همه گیری ویروس کرونا در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، بلومبرگ سه شنبه شب افزود: شیوع ویروس کرونا تجارت در شهر نیویورک را زمین گیر کرده و تقریبا 6هزار کسب و کار در مدت شیوع کرونا در این شهر تعطیل شده و درصد ورشکستگی در نیویورک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

براساس این گزارش، کرونا هم اکنون موجب بسته شدن کرکره فروشگاه‌های مناطق تجاری هر پنج بخش نیویورک شده است و شرایط در این شهر بدتر نیز خواهد شد.

به نوشته بلومبرگ، از 16 مارس تا 27 سپتامبر (26 اسفند تا 6 مهر) بیش از 600 کسب و کار فقط در مناطق جنوبی و شرقی نیویورک اعلام ورشکستگی کرده‌اند.

اداره خدمات تجارت‌های کوچک نیویورک نیز از ماه ژوئن (تیر) از طرف مشاغل کوچک حدود 35 هزار درخواست کمک دریافت کرده است.

سازمان غیرانتفاعی مشارکت برای شهر نیویورک همچنین پیش بینی می‌کند که این بیماری همه گیر منجر به توقف دائمی حدود یک سوم 230 هزار کسب و کار تجاری در نیویورک خواهد شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در شهر نیویورک روز یکشنبه برای اولین بار پس از سه ماه شمار مبتلایان جدید به بیماری کرونا در نیویورک به بیش از یک هزار نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نیویورک را ورشکست کرد

کرونا نیویورک را ورشکست کرد