مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-30اقتصادي

آبان و آذر دوران طلایی بورس خواهد بود


کارشناس و مدرس بازار سرمایه با بیان این که قیمت های کنونی بازار بورس بسیار جذاب بوده و به سقف قیمت اسفند و بهمن رسیده اند، گفت: به نظر بنده، روند صعودی از اواخر مهرماه آغاز شده و آبان و آذرماه دوره طلایی بورس خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس و مدرس بازار سرمایه با بیان این که قیمت های کنونی بازار بورس بسیار جذاب بوده و به سقف قیمت اسفند و بهمن رسیده اند، گفت: به نظر بنده، روند صعودی از اواخر مهرماه آغاز شده و آبان و آذرماه دوره طلایی بورس خواهد بود.

محمدحسن قزوینیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تداوم روند نزولی شاخص بازار بورس، گفت: در بازار بورس نقاط حمایت و مقاومت وجود دارد و فعلا نیز شاخص به نقطه حمایتی نرسیده اما احتمال دارد که شاخص تا یک میلیون و 480 هزار کاهش یافته و پس از آن صعود کند.

وی در خصوص زمان احتمالی آغاز روند صعودی بازار بورس، گفت: بورس یک بستر سیاسی است و باید دید که دولت در این خصوص چه برنامه ای دارد.

وی با اشاره به نوسانات شاخص بازار بورس، گفت: ممکن است که شاخص از فردا دو روز منفی و سه روز مثبت شود زیرا فعلا در اصلاح زمانی قرار داریم اما از 28 مهر به بعد احتمال دارد که شاخص ها به سمت صعودی پیش رود؛ تا زمانی که سقف فروش متعادل نشده است، این وضعیت ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان و آذر دوران طلایی بورس خواهد بود

آبان و آذر دوران طلایی بورس خواهد بود