مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-30پزشكي

برای تهیه واکسن آنفلوآنزا به مراکز بهداشتی و داروخانه ها مراجعه نکنید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در 24ساعت گذشته 3 نفر بر اثر کرونا در استان جان باختند و شمار جان باختگان به 775 نفر افزایش یافت.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در 24ساعت گذشته 3 نفر بر اثر کرونا در استان جان باختند و شمار جان باختگان به 775 نفر افزایش یافت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: اکنون 172نفر با تشخیص کووید19 در بیمارستان های استان بستری هستند که از این شمار 38 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 12 نفر از آن ها وخیم است.

وی خاطرنشان کرد: تعدادکل نمونه گیری ها از ابتدای همه گیری کرونا 67 هزار و 662 نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان هرمزگان گفت: درصد کمی از سهمیه واکسن استان به دست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان رسیده که از در شهرستان ها توزیع شده است.

نوروزیان در رابطه با اولویت تزریق، ادامه داد: سیاست گذاری دانشگاه در درجه اول جهت توزیع واکسن آنفلوآنزا، بانوان باردار با بیماری زمینه ای، به خصوص دیابت و بیماری قلبی و عروقی و همچنین کارکنان بهداشت و درمان استان که در معرض خطر بالا قرار دارند، است.

وی اضافه کرد: شناسایی بانوان باردار از طریق سامانه سیب صورت گرفته است؛ به تدریج از طریق کارکنان بهداشتی با این گروه تماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تهیه واکسن آنفلوآنزا به مراکز بهداشتی و داروخانه ها مراجعه نکنید

برای تهیه واکسن آنفلوآنزا به مراکز بهداشتی و داروخانه ها مراجعه نکنید