مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-30اقتصادي

پشت پرده تجارت با جراحی زیبایی/دخالت جراح نما ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،حامد باطنی رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در ابتدای نشست خبری که صبح سه شنبه در محل انجمن برگزار شد، - رییس و اعضای هیات مدیره انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در نشست خبری به بیان مسائل و مشکلات جراحی زیبایی در کشور پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،حامد باطنی رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، در ابتدای نشست خبری که صبح سه شنبه در محل انجمن برگزار شد، گفت: در وضعیت کرونایی کشور، موضوع گستردگی جراحی های زیبایی در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به افزایش جراحی های پلاستیک و زیبایی در دنیا، افزود: در ایران نیز این جراحی ها مطابق با شیوه نامه های معاونت درمان وزارت بهداشت در دوران کرونا عمل شد و هنوز هم همکاران ما به این شیوه نامه ها پایبند هستند.

وی ادامه داد:، اما متاسفانه افراد غیر حرفه ای در سطح جامعه لزومی نمی بینند که این شیوه نامه ها و پروتکل ها را رعایت کنند و همچنان در زیرزمین ها مشغول جراحی زیبایی هستند.

باطنی با عنوان این مطلب که امکان نظارت بر این قبیل جراحی های زیرزمینی وجود ندارد، گفت: ممکن است سلامت مردم به دلیل دخالت افرادی غیر حرفه ای در این رشته، به خطر بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تجارت با جراحی زیبایی/دخالت جراح نما ها

پشت پرده تجارت با جراحی زیبایی/دخالت جراح نما ها