مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-30سياسي

سایه سنگ های غول پیکر بر سر «منجیر»/ مشکلاتی که پاس کاری روستانشینان می شوند


شاید برای مسؤولان استانی و شهرستانی اهمیتی ندارد که مردم این روستا در قرن پیشرفت برق آسای علم و تکنولوژی با چه شرایط سخت و دشواری روز و شب خود را سپری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، روستای منجیر از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر در غرب استان مازندران یکی از روستاهایی محسوب می شود که دارای آب و هوای مطبوع کوهستانی و طبیعت زیبا و روح نواز است.

داستان ریزش سنگ های غول پیکر و بروز خسارات فراوان به خانه ها، باغات و دامداری ها در این روستا که از اواخر دهه 80 رخ داده، سبب شده است نام این روستا در رسانه های مختلف کشور بازتاب گسترده ای یابد و هر چند همچنان مشکلات ناشی از این حادثه طبیعی در روستای منجیر در جای خود باقی است ولی مشکلات دیگری نیز در زندگی روزمره اهالی فهیم و زحمت کش این روستا مشاهده می شود که با توجه به ضرباهنگ پیشرفت توسعه روستایی در استان مازندران این حجم از محرومیت و بی توجهی مسؤولان به این روستا جای تامل دارد.

  در آخرین حادثه ریزش سنگ های غول پیکر بر روی خانه ها، اراضی کشاورزی، باغات و  در نهایت نیروهای همیشه فداکار و مردمی بسیج و سپاه شهرستان نوشهر و بخش کجور با کمک اهالی، سایه سنگین خطر باقی مانده سنگ های غول پیکر در ارتفاعات را از سر این روستا برطرف کردند دامداری مردم این روستا که سال گذشته رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگ های غول پیکر بر سر «منجیر»/ مشکلاتی که پاس کاری روستانشینان می شوند

سایه سنگ های غول پیکر بر سر «منجیر»/ مشکلاتی که پاس کاری روستانشینان می شوند