مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-30پزشكي

روزانه 350 لرستانی به کرونا مبتلا می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ابتلای روزانه 300 تا 350 لرستانی به کرونا گفت: امروز تعداد تخت های ویژه خالی از انگشتان یک دست هم کمتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، محمدرضا نیکبخت شامگاه سه شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه وضعیت ابتلای به کرونا در لرستان در یک کلمه «خراب» است، اظهار داشت: در مهر ماه تعداد مبتلایان مرتب افزایش می‌یابد؛ در شهریور ماه افزایش مبتلایان شروع شد و همچنان ادامه داد.

روزانه 700 تا 750 تست از افراد مشکوک به کرونا گرفته می‌شود وی با بیان اینکه پیک سوم ابتلاء به کرونا را در شهریور و مهر ماه داریم، تصریح کرد: در روز حدود 700 تا 750 تست می‌گیریم، از این تعداد بین 300 تا 350 نمونه مثبت ابتلاء به کرونا است، این در حالیست که اصول این است که 10 یا 15 درصد نمونه مثبت داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه آمار فوتی‌های ناشی از ابتلای به کرونا در استان نیز از روی یک مرگ شروع شد، مدتی دو تا 3 فوتی داشتیم، الان روزی 6 مرگ بر اثر ابتلاء به کرونا داریم، افزود: گرچه غالب مرگ‌ها هنوز مربوط به کسانی است که بیماری‌های زمینه‌ای دیگری دارند یا سن بالا دارند، اما مواردی هم از فوت جوانان داشته‌ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 350 لرستانی به کرونا مبتلا می شوند

روزانه 350 لرستانی به کرونا مبتلا می شوند