مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-30پزشكي

ضرورت همراهی و همکاری اصناف برای اجرای پروتکل های بهداشتی


مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر ضرورت همراهی و همکاری اصناف با کارشناسان مرکز بهداشت برای اجرای هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر ضرورت همراهی و همکاری اصناف با کارشناسان مرکز بهداشت برای اجرای هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تنظیم برنامه ی زمانبندی در معاونت بهداشتی برای بازدید از صنوف مختلف به منظور نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی، بیان کرد: اگر کارشناسان ما در بررسی هایشان متوجه شوند که اشکالی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد، در وهله ی اول تذکر داده و سپس در صورت تکرار مجدد، اقدام به برخورد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از صنوف در تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی فعالیت دارند که بازدید از این اصناف بر عهده همکاران بهداشت محیط است؛ بازدید از برخی صنوف هم مانند مکانیکی ها بر عهده همکاران بهداشت حرفه ای است.

وی گفت: در برخی موارد مانند مکانیکی ها شاید شست وشوی مکرر دست سخت باشد، اما به دلیل تردد بسیار زیاد مردم به این مکان ها احتمال آلودگی بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همراهی و همکاری اصناف برای اجرای پروتکل های بهداشتی

ضرورت همراهی و همکاری اصناف برای اجرای پروتکل های بهداشتی