مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:202020-09-30پزشكي

طرح نسخه نویسی الکترونیک در 86 درصد مطب های گلستان اجرا شد


رییس اداره اسناد پزشکی بیمه سلامت گلستان گفت: در شهریور، طرح نسخه نویسی الکترونیک در 86 درصد مطب های طرف قرارداد گلستان اجرا شده است.

- حسینعلی انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای طرح نسخ الکترونیک اظهارکرد: با عنایت به تکلیف قانونی سازمان بیمه سلامت و به تبع آن اداره کل بیمه سلامت استان گلستان، از ابتدای سال 99 طرح نسخه نویسی الکترونیک در مطب پزشکان و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز داروخانه و پاراکلینیک به صورت رسمی اجرا شد.

وی افزود: در شهریور، طرح نسخه نویسی الکترونیک در 86 درصد مطب های طرف قرارداد اجرا شده و پزشکان مجری طرح نسخ خود را به تعداد 48 هزار و 734 نسخه به صورت الکترونیک و با اجرای رسیدگی آنلاین قواعد بیمه ایی با ایجاد هزینه ایی بالغ بر 6 میلیارد و 872 میلیون ریال اجرا کردند.

انصاری فرد ادامه داد: همچنین 84 درصد مراکز طرف قرارداد (داروخانه، آزمایشگاه، پرتوپزشکی) در اجرای طرح نسخه پیچی الکترونیک، نسخ خود را به تعداد 47 هزار و 697 نسخه، به صورت الکترونیک با بررسی آنلاین قواعد بیمه ایی با ایجاد هزینه ایی بالغ بر 38 میلیارد و 332 میلیون ریال به اداره کل بیمه سلامت استان ارسال کردند.

وی بیان کرد: کل هزینه الکترونیک ایجاد شده توسط پزشکان و مراکز طرف قرارداد مجری طرح مذکور در استان در شهریورماه به مبلغ 45 میلیارد و 211


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نسخه نویسی الکترونیک در 86 درصد مطب های گلستان اجرا شد

طرح نسخه نویسی الکترونیک در 86 درصد مطب های گلستان اجرا شد