مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-30سياسي

اصلاح طلبان به جای طرح استعفای روحانی مسئولیت دلار 30 هزار تومانی را بپذیرند


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان وقتی برجام تصویب شد گفتند که از فردا دلار به فلان قیمت می رسد و به همین خاطر الان باید مسئولیت دلار 30هزار تومانی و کاهش فاحش ارزش پول ملی را بپذیرند.

- محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه اشاره به سرمقاله اخیر یک روزنامه اصلاح طلب به قلم عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب مبنی بر استعفای رییس جمهور اظهار داشت: اصلاح طلبان هم در انتخابات 92 و هم در انتخابات 96 به فرمان آقای خاتمی به این دولت رای دادند و از این دولت حمایت کردند و در دولت کنونی از وزیر گرفته تا استانداری و فرمانداری و بخشداری و روسای ادارات حضور دارند.

*چرا موقع عدم توفیق دولت در برجام اصلاح طلبان خواهان استعفای روحانی نشدند؟ وی با بیان اینکه اگر واقعاً نسبت به چنین دولتی نظری دارند یا می خواهند عبور کنند، چرا همان زمانی که عدم توفیق دولت در پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم و عدم توفیق دولت در ساماندهی روابط با غرب و موضوع برجام و پرونده هسته ای و دهها عدم توفیق دیگر را دیدند چنین موضعی نگرفتند؟ گفت: الان کمتر از یک سال به پایان کار دولت بحث استعفای دولت را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان به جای طرح استعفای روحانی مسئولیت دلار 30 هزار تومانی را بپذیرند

اصلاح طلبان به جای طرح استعفای روحانی مسئولیت دلار 30 هزار تومانی را بپذیرند