مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-29اقتصادي

40 درصد جرثقیل های شرکت توزیع برق کردستان نیاز به جایگزینی دارند


معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق استان کردستان، گفت: شرکت توزیع برق در سطح استان کردستان دارای 27 دستگاه بوده که 40 درصد از آن ها فرسوده است و نیاز به نوسازی و جایگزینی دارد.

- ایسنا/کردستان معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق استان کردستان، گفت: شرکت توزیع برق در سطح استان کردستان دارای 27 دستگاه بوده که 40 درصد از آن ها فرسوده است و نیاز به نوسازی و جایگزینی دارد.

شاهین میروانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عمر مفید خودروهای سنگین مجهز به جرثقیل 19 سال و خودروهای سنگین بالابر 15 سال است، اظهار کرد: شرکت در سطح استان کردستان دارای تعداد 15 دستگاه جرثقیل و 12 دستگاه بالابر است که 40 درصد از آن ها فرسوده هستند که نیاز به تأمین اعتبار لازم جهت نوسازی و جایگزینی آنها ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ناوگان خودروهای عملیاتی استان فرسوده هستند، افزود: با توجه به ضعف ظرفیت برون سپاری در بخش اجاره خودروهای عملیاتی؛ رویکرد شرکت سرمایه گذاری و تأمین به صورت مالکیتی است لذا در راستای این هدف، سالانه تأمین حداقل یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه خودوری مجهز به بالابر جهت نوسازی خودروها در سطح استان تعیین شده که در دو سال اخیر بالغ بر 5 میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد جرثقیل های شرکت توزیع برق کردستان نیاز به جایگزینی دارند

40 درصد جرثقیل های شرکت توزیع برق کردستان نیاز به جایگزینی دارند