مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:002020-09-29اجتماعي

بارش باران برای خوزستان پیش بینی می شود


مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: رگبار باران همراه با رعد و برق و تندباد لحظه ای در مناطق شمالی، غربی تا مرکزی و ارتفاعات استان مورد انتظار است.

- محمد سبزه زاری در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری از اواسط امروز تا روز جمعه به ویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه ای همراه با برخاستن گرد و خاک موقتی در برخی نقاط استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز تا اوایل وقت پنجشنبه در بعضی ساعات خلیج فارس مواج است، افزود: همچنین برای فردا رگبار باران همراه با رعد و برق و تندباد لحظه ای در مناطق جنوبی، غربی تا مرکزی و در دیگر مناطق به صورت نقطه ای و برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در مناطق جنوبی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: امروز حداکثر میزان رطوبت هوای ایستگاه های استان خوزستان؛ ماهشهر 83 درصد، هندیجان 79 درصد، اهواز 78 درصد، شادگان 74 درصد، دزفول 73 درصد، شوش و گتوند هر کدام 70 درصد، بستان 69 درصد، بهبهان 66 درصد، کشاورزی اهواز 65 درصد، امیدیه 62 درصد، آغاجاری 53 درصد و شوشتر 51 درصد گزارش شده است.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با 42.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران برای خوزستان پیش بینی می شود

بارش باران برای خوزستان پیش بینی می شود