مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-29سياسي

افتتاح دفتر حقوقی بنیاد بهره وری موقوفات در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی


دفتر حقوقی بنیاد بهره وری موقوفات به منظور رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی طی مراسمی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، این مراسم امروز با حضور مالک رحمتی رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی، مرتضی حقیقی معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی و حجت الاسلام رضا دانشورثانی، معاون حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در محل معاونت املاک و اراضی این آستان مقدس برگزار شد.

رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: یکی از دغدغه های تولیت محترم آستان قدس طی بازدیدی که از روند فعالیت های معاونت املاک و اراضی داشتند، تأسیس اداره حقوقی در معاونت املاک و اراضی و راه اندازی دفتر حقوقی برای رسیدگی به شکایات مردمی با هدف ارائه خدمات شایسته در مدت زمان کوتاه به مردم بود.

مالک رحمتی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی معاونت املاک و اراضی و معاونت حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی این دفتر حقوقی با حضور دو کارشناس از اداره بازرسی و معاونت املاک و اراضی با هدف رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مردم امروز راه اندازی شد و کار خود را آغاز می کند.

  وی به اهداف راه اندازی دفتر حقوقی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: نخستین هدف از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر حقوقی بنیاد بهره وری موقوفات در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی

افتتاح دفتر حقوقی بنیاد بهره وری موقوفات در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی