مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-29سياسي

زنجان در تولید اقلام ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده است


استان زنجان در زمینه تولید اقلام ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه زنجان جزو استان هایی است که امروز در زمینه تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک و ماده ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده است، افزود: تحقق این امر در شرایط کرونایی یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه شتاب گرفتن حرکت استارتاپ ها حاکی از حضور پررنگ جوانان در حوزه های مختلف بوده است، تصریح کرد: با تعیین نقشه راه در این زمینه، توانستیم به همه اهداف در حوزه های مختلف از جمله فضای جوانان.

استارتاپ ها دست یابیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز زنجان توانسته است در حوزه هایی که مغفول مانده بود، جامه عمل پوشانده و به موفقیت های روزافزون دست یابد، ادامه داد: نمونه بارز این موفقیت ها، حوزه فرش است که زنجان در این زمینه نتوانسته بود به جایگاه اصلی خود دست یابد که در همین راستا به زودی کوریدور صادراتی این صنعت در استان راه اندازی شود.

حقیقی در ادامه با یادآوری اینکه در زمینه عرضه اقلام مهمی چون ماسک در شرایط کنونی، روزانه در استان 700 هزار ماسک تولید می شود، اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در تولید اقلام ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده است

زنجان در تولید اقلام ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده است