مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:502020-09-29ورزشي

غیررسمی: مدیرعامل استقلال برکنار و جانشین او انتخاب شد


احمد سعادتمند که اعلام کرده بود استعفا نمی دهد، امروز برکنار شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در اتفاقی عجیب و در پی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و اعتراف مدیرعامل این باشگاه به حواشی عجیب در اردوی این تیم در قطر و همچنین خروج بازیکنان اصلی از باشگاه، در خبری غیررسمی مطلع شدیم که معاون اقتصادی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید آبی‌های پایتخت انتخاب شد.

شنیده می شود مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید این باشگاه انتخاب و جایگزین احمد سعادتمند شده است.

به این ترتیب با انتخاب نوروزی، سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال کنار گذاشته شد.

سعادتمند در آستانه مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل رقیب سنتی اش پرسپولیس، به بهانه مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و وینفرد شفر و گرفتن تخفیف از آنها در دو پرونده مطالباتی، بدون اجازه وزارت ورزش به ایتالیا سفر کرد و تیم را تنها گذاشت.

اطلاع فرهاد مجیدی از نیت مدیرعامل باشگاه باعث شد تا وی بعد از پیروزی در ضربات پنالتی و رسیدن به فینال حذفی کشور در اقدامی بحث برانگیز و حاشیه ساز استعفا بدهد و حتی درخواست جلسه سعادتمند را نیز رد کند.

افشاگری مجیدی از نیت واقعی سعادتمند برای مذاکره با مرد ایتالیایی برای هدایت آبی ها در فصل پیش رو، خیلی زود تایید شد و این مربی جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیررسمی: مدیرعامل استقلال برکنار و جانشین او انتخاب شد

غیررسمی: مدیرعامل استقلال برکنار و جانشین او انتخاب شد