مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-29سياسي

عادی سازی روابط با صهیونیست ها هیاهوی تبلیغاتی انتخاباتی ترامپ است


رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-فلسطین عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را هیاهوی تبلیغاتی انتخاباتی رییس جمهور آمریکا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، صلاح الدین الزواوی شیخ السفرا و سفیر فلسطین امروز  سه شنبه 8 مهرماه 1399 با عباس گلرو رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران - فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

گلرو در ابتدای این دیدار با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمانهای ملت فلسطین در مقابل زیاده خواهی های رژیم اشغالگر قدس گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین جز اهداف اصیل انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران، همواره از حقوق این ملت و جایگاه والای قبله نخست مسلمانان دفاع خواهد کرد.

وی افزود: اعتقاد راسخ دارم مبارزه مردم فلسطین و جنبشهای مقاومت تا اخراج صهیونیست ها از سرزمین اشغالی ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران نیز در این مسیر ملت مقاوم فلسطین را همراهی خواهد کرد.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران فلسطین تحولات نمایشی منطقه در خصوص عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را هیاهوی تبلیغاتی انتخاباتی رییس جمهور آمریکا دانست و خاطرنشان ساخت:رفتار غیرسازنده امارات و بحرین در خصوص ایجاد روابط با رژیم اشغالگر قدس خاستگاه مردم این دو کشور نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با صهیونیست ها هیاهوی تبلیغاتی انتخاباتی ترامپ است

عادی سازی روابط با صهیونیست ها هیاهوی تبلیغاتی انتخاباتی ترامپ است