مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-29پزشكي

نرخ مرگ و میر بیماری کرونا در استان سمنان کمتر از 6 درصد است


استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ مرگ و میر بیماری کرونا در استان کمتر از 6 درصد است، گفت: تثبیت پروتکل ها در استان می تواند این میزان را نیز کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار هوشمند بوده و با کوتاه ترین غفلت، سلامت هموطنان و همشهریان عزیز را نشانه خواهد رفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه کادر درمانی ما اشراف بسیار مطلوبی به این بیماری پیدا کرده اند، ابراز کرد: سمنان محل تردد بسیاری از مسافران از معابر و راه های ارتباطی است که همین مهم میزان سرایت ویروس را افزایش می دهد.

آشناگر با بیان اینکه شروع فصل سرما و افزایش میزان سرایت آنفولانزا عامل افزایش نگرانی ها در حوزه مقابله با کرونا محسوب می شود، ابراز داشت: کادر درمانی و بهداشتی رسالتی سنگین بر عهده دارند.

وی بیان کرد: بازنگری در اقداماتی که تا حال انجام شده همراه با تبلیغ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص رعایت موارد و مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در این راه کمک حال دولت و کادر درمانی باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه نگاه دولت تا به امروز در بحث کرونا، نگاه تعادلی بوده و بحث شرایط و مسائل اقتصادی و روزمره جامعه را در کنار توجه و مدیریت مقابله با امر بیماری به صورت همزمان پیش گرفته است، افزود: آشناگر بیان کرد: افزایش نرخ مرگ به واسطه سالمندان و وجود بیماری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مرگ و میر بیماری کرونا در استان سمنان کمتر از 6 درصد است

نرخ مرگ و میر بیماری کرونا در استان سمنان کمتر از 6 درصد است