مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-29اقتصادي

بیکاری 39000 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان/ایجاد 1500 شغل در اردبیل


معاون رییس جمهوری از ایجاد 1500 شغل ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اردبیل خبر داد و گفت: 39000 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان در کشور بیکار هستند.

- به گزارش، سعید اوحدی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم امضا تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت مسکن، ساماندهی گلزار شهدا و تأمین اشتغال ایثارگران استان اردبیل، از توسعه فرصت های شغلی و جذب فرزندان شهدا و ایثارگران در بازار کار و استخدام های دولتی خبر داد و گفت: 1500 شغل ویژه جامعه ایثارگری ایجاد می شود که این امر در حقیقت زمینه ای برای ادای دین بیشتر به این قشر از جامعه است.

وی از اجرای مصوبات در خصوص خانواده شهدا، جانبازان ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و افزود: بخش عمده ای از مطالبات در خصوص مسائل مربوط به بیمه و تأمین مسکن است که در استان اردبیل نیز مورد توجه بود و ما با استفاده از ظرفیت های موجود در صدد حل آن هستیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، به برگزاری سفرهای استانی در راستای حل مشکلات خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: بنا داریم هر هفته به یک استان سفر کرده و تا پایان سال از تمامی استان های کشور بازدید کرده و به بررسی مشکلات و رفع آنان بپردازیم که در چهاردهمین سفر خود توفیق حضور در استان اردبیل را دارم تا از نزدیک موارد مصوب را پیگیری و به نتیجه برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 39000 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان/ایجاد 1500 شغل در اردبیل

بیکاری 39000 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان/ایجاد 1500 شغل در اردبیل