مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-29ورزشي

سعادتمند مدارک مذاکره با استراماچونی را رو کرد+سند


شب گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای طولانی در خصوص جزییات مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و دلایل عدم توافق نهایی با این مربی ایتالیایی پرده برداشت که این اظهارات با عکس‌العمل و البته تکذیب استراماچونی همراه شد.

در همین رابطه مدیرعامل استقلال بعد از تکذیب استراماچونی بخشی از گفت‌و‌گوی شخصی‌اش با فدریکو پاستورله مدیربرنامه‌های این مربی را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است: «صادقانه بدون واسطه با ورود به خاک ایتالیا در شرایط خاص کرونایی مذاکرات رسمی و جدی چندین ساعته را در طول دو روز کاری صبح و عصر در هتل کالکشن رم انجام دادیم».

در تصاویری که مدیرعامل استقلال منتشر کرده، مشخص است که ابتدا سعادتمند پیامی را به شرح زیر به پاستورله ارسال کرده است: «فدریکو عزیز، خیلی خوشحالیم که در حال برداشتن آخرین قدم‌ها برای توافق هستیم و همانطور که می‌دانید ما از دهم سپتامبر در دوحه خواهیم بود و الان هم وکلای ما و شما در حال تنظیم پیش‌نویس قرارداد هستند.

پیشنهاد می‌کنیم به شما و آندره‌آ که میهمان ویژه ما در این بازی‌ها (لیگ قهرمانان آسیا) باشید تا ضمن تماشای این بازی‌ها بتوانیم در شهر دوحه توافق‌مان را نهایی و قراداد را امضا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعادتمند مدارک مذاکره با استراماچونی را رو کرد+سند

سعادتمند مدارک مذاکره با استراماچونی را رو کرد+سند