مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-29سياسي

رشد 10 برابری برخی از شرکت های دانش بنیان در کشور


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: برخی از شرکت های دانش بنیان در کشور که در حوزه های سلامت و آموزش به صورت آنلاین فعالیت می کنند، در دوران شیوع کرونا رشد بسیار سریعی داشتند.

- سورنا ستاری شامگاه امروز (8 مهرماه) در نشست خبری که در سالن امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون اتفاقات بزرگی توسط شرکت های دانش بنیان در کشور رخ داده است، اظهار کرد: در گذشته و در بسیاری از حوزه ها، از جمله دستگاه تولید ماسک، کیت تشخیص بیماری کرونا و تولید داروهای موثر بر این بیماری، شرکتی با توانایی بالا در این زمینه ها نداشتیم ولی اکنون در کشور تولید می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با وجود تولید داروهای موثر بر بیماری کرونا در کشور، وارداتی در این حوزه از کشورهای دیگر نداریم، افزود: امروز بسیاری از تجهیزات مورد استفاده در اتاق عمل مانند تجهیزات بی هوشی به همت شرکت های دانش بنیان تولید و برخی از دستگاه ها نیز مانند سی.

تی.

اسکن را به کشورهای اروپایی و غیره صادر می شود.

این مسئول با بیان اینکه انواع کیت های تشخیص بیماری کرونا مانند سرولوژی و PCR در کشور تولید می شود و از فروردین ماه واردات خاصی در این حوزه نداشتیم، تصریح کرد: با اکوسیستم فعال در کشور توانستیم با وجود تحریم ها و مشکلات، نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 برابری برخی از شرکت های دانش بنیان در کشور

رشد 10 برابری برخی از شرکت های دانش بنیان در کشور