مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-29اقتصادي

مرز از جاذبه های ممتاز اقتصادی و گردشگری شهرستان آستارا است


مرزهای سه گانه آستارا از مهمترین جاذبه های اقتصادی و گردشگری این شهرستان است و باید به خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صابر، بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران فعال در شهرستان مرزی بندر آستارا در محل فرمانداری آستارا، اظهار کرد: در اختصاص اعتبارات استانی و ملی باید به آستارا به جهت موقعیت گردشگری و مرزی آن توجه ویژه شود و مدیران برای پیشبرد و عمران این شهرستان همت مضاعف داشته باشند.

وی اولویت اول و تمرکز اعتبارات در شهرستان مرزی بندر آستارا را اتمام پروژه های نیمه تمام و پروژه های اولویت داری دانست که قابلیت بهره برداری دارند و گفت: بیشترین مشکل شهرستان آستارا در حوزه آب و فاضلاب است و تأمین منابع آبی کفاف مصرف را در شهرستان آستارا نمی دهد.

فرماندار آستارا، افزود: پروژه سد لاستیکی آستارا به خوبی پیش می رود و با تکمیل آن بسیاری از مشکلات شهرستان در بحث آب رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های گردشگری آستارا باید به خوبی استفاده شود، افزود: شهرستان مرزی بندر آستارا مستعد سرمایه گذاری است و باید بستر را برای ورود سرمایه گذاران آماده کنیم.

صابر بر ضرورت رفع مشکلات سرمایه گذاران و حمایت از آنها برای توسعه و اشتغال در شهرستان تاکید و اظهار کرد: در آستارا مشکل زمین برای فعالیت و سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز از جاذبه های ممتاز اقتصادی و گردشگری شهرستان آستارا است

مرز از جاذبه های ممتاز اقتصادی و گردشگری شهرستان آستارا است