موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-29بين الملل

تحریم رییس جمهوری بلاروس توسط انگلیس/ علت: تقلب در انتخابات


تحریم رییس جمهوری بلاروس توسط انگلیس/ علت: تقلب در انتخابات وزارت امور خارجه انگلیس روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای از تحریم «الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهوری و هفت مقام بلندپایه بلاروس به اتهام تقلب در انتخابات و نقض حقوق بشر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این افراد که شامل پسر رییس جمهوری بلاروس نیز می‌شوند در فهرست تحریم‌های حقوق بشری انگلیس قرار گرفته اند.

در این بیانیه به رشته‌ای از اقدامات از جمله نقض حقوق بشر علیه شخصیت‌های مخالف، رسانه‌ها و مردم بلاروس و تقلب در انتخابات متهم شده است.

«به رغم درخواست‌های متعدد از سوی جامعه بین‌الملل، او از گفت‌وگو با گروه‌های مخالف خودداری کرده و در عوض مسیر سرکوب را در پیش گرفته است.

» تحریم‌های جدید ممنوعیت سفر و مسدود شدن دارایی افراد را شامل می‌شود.

پیش از این اتحادیه اروپا و کاخ سفید هم در اظهارنظری مداخله جویانه به صراحت اعلام کردند که الکساندر لوکاشنکو را به عنوان رییس جمهوری قانونی بلاروس به رسمیت نمی‌شناسد.

اتحادیه اروپا همچنین از رییس جمهوری این کشور خواسته تا از قدرت کناره گیری کند.

به دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بلاروس، ده‌ها هزار نفر از مخالفان الکساندر لوکاشنکو در هفته های اخیر با برگزاری تظاهرات در مینسک و دیگر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم رییس جمهوری بلاروس توسط انگلیس/ علت: تقلب در انتخابات

تحریم رییس جمهوری بلاروس توسط انگلیس/ علت: تقلب در انتخابات