مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-29اقتصادي

ناشنوایان بیش از 15 درصد از جامعه افراد دارای معلولیت هستند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود 238 هزار نفر در جامعه ناشنوا هستند گفت: ناشنوایان بیش از 15 درصد از جامعه افراد دارای معلولیت را به خود اختصاص می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با مؤسسات غیردولتی فعال در حوزه ناشنوایان کشور و ناشنوایان منتخب استان ها به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست که وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و تعدادی از نمایندگان تشکل های صنفی ناشنوایان حضور داشتند با اشاره به اینکه ناشنوایان بیش از 15 درصد از جامعه افراد دارای معلولیت را به خود اختصاص می دهند گفت: سال گذشته در جلسه با نمایندگان ناشنوایان مشکلات مشترک و مشابهی از جامعه ناشنوایان ثبت شد که بلافاصله سازمان بهزیستی مسؤول پیگیری موارد مطرح شده گردید.

البته برخی مشکلات ریشه ای و پایه ای است که حل آن در گرو رفع مشکلات اصولی کشوراست و برخی از مشکلات افراد دارای معلولیت نیاز به تأمین منابع گسترده ای دارد.

وی با اشاره به اینکه ناشنوایی یک نوع معلولیت پنهان است و که علاوه بر محاسن آن قبحی هم دارد افزود: قبح آن این است که دیگران ناشنوا بودن فرد را تشخیص ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشنوایان بیش از 15 درصد از جامعه افراد دارای معلولیت هستند

ناشنوایان بیش از 15 درصد از جامعه افراد دارای معلولیت هستند