مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-29اقتصادي

85 درصد بودجه های فنی و حرفه ای صرف پرداخت حقوق و دستمزد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ارتقای سهم آموزشهای مهارتی در بودجه ریزی ها، گفت: بیش از 85 درصد بودجه آموزشهای فنی و حرفه ای صرف پرداخت حقوق و دستمزد مربیان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در جلسه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی گفت: اشتغال و مهارت در کشور در گروی افزایش مهارتهای شغلی است و با توجه به پوست اندازی بازار کار اگر نتوانیم خود را متناسب با آن هماهنگ کنیم انتظارات جامعه برآورده نمی شود.

وی تدوین گری و تسهیل گری در امر آموزشهای فنی و حرفه ای و نظارت بر بودجه ریزی در این حوزه را امری ضروری دانست و تضمین کیفیت آموزشها و سنجش و ارزیابی از فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ای، طراحی زیرساختهای مناسب برای این منظور و نظارت بر اجرای نظام صلاحیت حرفه ای را از جمله مسئولیتهای سنگین شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی برشمرد.

وزیر کار تصریح کرد: براساس آخرین آمارهاهشت هزار و پانصد میلیارد تومان در حوزه آموزشهای فنی و حرفه ای در تمام وزارتخانه ها هزینه می شود که بیش از 85 درصد این بودجه صرف پرداخت حقوق و دستمزد می شود و حقوق معلمین هنرستانها و مربیان و کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای جزو این رقم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد بودجه های فنی و حرفه ای صرف پرداخت حقوق و دستمزد

85 درصد بودجه های فنی و حرفه ای صرف پرداخت حقوق و دستمزد